Mijn Honda-dealer waar mijn atas wacht op een brandstofpomp vertelde me dat Honda 2 dagen geleden een terugroepactie heeft uitgevaardigd voor de atas vanwege problemen met de brandstoftank en de brandstofpomp. Beter laat dan nooit, denk ik.
En ik heb de middenbok net 2 weken geleden door de dealer laten installeren, ik bel om er zeker van te zijn dat ze niet de oude hebben geplaatst.Volgens de Honda PowerSports Recall-website is de enige terugroepactie voor de middenbok.
Ik ben er net achter gekomen dat Honda de brandstofpomp kwestie WEL onder garantie zal vallen, maar het duurt eeuwig omdat er zoveel zijn met hetzelfde probleem (althans dat zei mijn dealer). Ik heb mijn motor nog steeds niet terugMijn ATAS DCT staat nog steeds in de werkplaats (sinds half juli), maar ze hebben me eindelijk verteld dat het de brandstofpomp is en dat de garantie het dekt.
Geen problemen sinds de garantie bijna een jaar later. Brandstofpomp en grondige reiniging van de tank lijken de truc te hebben gedaan!Net de mijne teruggekregen! Nieuwe brandstofpomp en tank gereinigd, hoop dat het dat is! Honda heeft alles vergoed! Hou van deze motor, zo blij om hem terug te hebben.
Een complete brandstofpomp of alleen het brandstoffilter? Ik denk dat ze in de terugroepactie alleen over het vervangen van het brandstoffilter praten.......