Mijn '17 AT met DCT had ongeveer 1200 mijl erop zitten. Tijdens het rijden was de motorfiets volledig opgewarmd. Gewoon langzaam rijden, licht bergafwaarts, door een parkeerplaats in de sportmodus 1. DCT maakte dat schakelgeluid drie keer snel achter elkaar, maar schakelde nooit uit de 2e versnelling. Het deed het eigenlijk nog een keer op diezelfde parkeerplaats. De rest van de dag mee gereden zonder problemen. Is niet meer gebeurd in de 400 mijl daarna. Heb ook niet echt geprobeerd het te reproduceren. Soms denk ik dat de schakel van 2 naar 3 iets luider is dan voorheen, gewoon omdat ik er op let, imo. Ik heb altijd gedacht dat de schakel van 1 naar 2 luider was dan de andere schakels.
Ik vraag me gewoon af of dit het begin van een probleem is. Ging ik net snel genoeg om het te laten denken dat het opgeschakeld moest worden, maar eigenlijk niet, omdat de snelheid niet of nauwelijks toenam.
Ik vraag me gewoon af of dit het begin van een probleem is. Ging ik net snel genoeg om het te laten denken dat het opgeschakeld moest worden, maar eigenlijk niet, omdat de snelheid niet of nauwelijks toenam.