Honda Africa Twin Forum banner
101 - 120 of 154 Posts
Blij dat ik niet de enige ben die elke gadget koopt die nodig is om de wereld rond te reizen! Een van die foto's toonde borgmoeren met een te korte bout die mogelijk het borggedeelte niet bereikt? Als er draden uitsteken, zullen ze je spullen schuren of scheuren, maar te kort en geen borgvoordeel. Ik heb het merk Bumot gebruikt en tot nu toe is er niets losgeraakt. Ze lijken qua constructie op elkaar.

Discussion starter · #113 ·
Blij dat ik niet de enige ben die elke gadget koopt die nodig is om de wereld rond te reizen! Een van die foto's toonde borgmoeren met een te korte bout die mogelijk het borggedeelte niet bereikte? Als er draden uitsteken, zullen ze je spullen schuren of scheuren, maar te kort en geen borgvoordeel. Ik heb het merk Bumot gebruikt en tot nu toe is er niets losgeraakt. Ze lijken qua constructie op elkaar.

Dwayne (Gear Nerd)
Bedoel je deze, vriend?
Image

Het is een beetje warm om in de buurt van mijn huis op pad te gaan. Enkele van de dichtstbijzijnde bergen kampten met branden en sluitingen, dus mijn vrije en gemakkelijke plannen werden uitgesteld tot later.

101 - 120 of 154 Posts