Honda Africa Twin Forum banner
21 - 40 of 140 Posts
Hier is de politie ook vrij streng, maar ik heb nooit problemen gehad. Ik vergat het een keer uit te zetten voor de APK en de technicus vroeg ernaar. Legde uit dat het is om me veilig te houden en hij liet het gaan..
Het zou alleen de verkeerspolitie zijn die je zou aanhouden, de gewone agenten zouden waarschijnlijk geen idee hebben of het legaal is of niet.

Hallo en welkom

• Like
Reactions: Hercules
Discussion starter · #23 · (Edited)
Bedankt @AT-Dragon

Update, dingen besteld:
Draadloze AA-dongle
Tankbescherming zijkant stickers
Zitbekleding
Zijstandaard verlenging
Achterrempedaal verlenging
Radiator grill covers
Dashcams
Achterremvloeistof tank cover
Connectoren om mistlampen te installeren
Topkoffer

Overweeg nog steeds valbeugels voor en achter, een middenbok, probeer al jullie opmerkingen en meningen hier te lezen. Niet makkelijk 😭 😉

Omdat ik bezig ben met het registreren van de motor, overweeg ik een gepersonaliseerde plaat.
Het is mogelijk om 7 tekens naar keuze te hebben, de eerste 2 moeten letters zijn, geen speciaal teken is toegestaan.
Zo:
Image

Of dit
Image

Enige brainstorm ideeën? 🙂

Discussion starter · #24 ·
Het eerste accessoire geïnstalleerd, een snelkoppeling voor de Noco Genius 1-oplader.
De ruimte rond de batterij is beperkt, maar het lukte om hem erin te persen zonder te hoeven doen wat deze man de eerste 5 minuten van de video deed.
De positieve rubberen afdekking moest een beetje worden bijgesneden en steekt nog steeds iets meer uit dan zou moeten.
Image

Image

Discussion starter · #27 ·
Enkele kleine bling-artikelen gisteren ontvangen en geïnstalleerd, foto's volgen snel!

Ik vind de zijstandaardverlenging (Aliexpress) leuk, het was een behoorlijk krappe pasvorm, maar uiteindelijk is het gelukt
Tank zijkappen
Radiatorrooster covers
Achterste remvloeistofreservoir cover
Alu oliedop
Schermbeschermers
Stoelhoezen
Draadloze Android Auto dongle (nog niet getest, de telefoon wordt gerepareerd)

Discussion starter · #28 ·
Ik heb ook een centrale standaard besteld. Het is een Tsjechisch product, geen grote naam, maar het bedrijf produceert standaards voor OEM's, dus we zullen zien. Het is een langere standaard voor 21'-wielen. Zoals besproken met @Hood, hopelijk past hij en het enige negatieve zal zijn dat er meer gewicht nodig is om de motorfiets erop te zetten. Hij zou over ongeveer 2 weken moeten arriveren, dus ik zal een update geven.

Discussion starter · #29 ·
Ik wil geen nieuw onderwerp starten, dus excuseer mijn vragen in deze introductiedraad.
Als de beheerders een andere mening hebben, laat het me dan weten, ik zal een nieuw onderwerp starten of een vraag toevoegen in een van de bestaande.

Ik overweeg de mogelijkheid om GPS te gebruiken vanaf een oude telefoon, zonder AA op het hoofdscherm, omdat ik de fietsgegevens de hele tijd zichtbaar wil hebben.
Wat zijn uw meningen over deze houder?

Ik wil geen nieuw onderwerp starten, dus excuseer mijn vragen in deze introductiedraad.
Als de beheerders een andere mening hebben, laat het me dan weten, ik zal een nieuw onderwerp starten of een vraag toevoegen in een van de bestaande.

Ik overweeg de mogelijkheid om GPS te gebruiken vanaf een oude telefoon, zonder AA op het hoofdscherm, omdat ik de fietsgegevens de hele tijd zichtbaar wil hebben.
Wat zijn uw meningen over deze houder?
Wees voorzichtig dat er voldoende trillingsdemping is bij het monteren van een telefoon. De houder ziet er goed uit op de foto's, eventueel zou je iets als een Touratech-houder kunnen overwegen?

Discussion starter · #32 · (Edited)
Wees voorzichtig dat er voldoende trillingsdemping is bij het monteren van een telefoon. De houder ziet er goed uit op de foto's, eventueel zou je iets als een Touratech-houder willen?
Ja, je hebt gelijk. Ik zal zien hoe het standhoudt. Op de XRV750 waren de trillingen zo erg dat na een jaar rijden de cameramodule van de telefoon werd aangetast en moeite had met het scherpstellen van de foto's.

Hallo Hercules,

Naar aanleiding van je onderwerp.
Ik heb mijn ATAS nu een week en ben ook op zoek naar upgrades.

Ik ben dol op het zoeken naar nieuwe bling :)

Discussion starter · #34 · (Edited)
Hallo Oussie

Fijn te horen dat je je fiets hebt gekregen!

Hé, het is altijd leuk om over iets nieuws na te denken, vooral nu het weer even niet meezit!

Net aluminium radiatorroosters geïnstalleerd. De eerste keer dat ik beide kuipen verwijderde, was een beetje eng! Het is heel anders dan de oude XRV750!

Discussion starter · #35 ·
Het is tijd voor een beslissing over de valbeugels.
Ik denk dat de Heed-beugels prima zullen zijn, het lijkt een Pools product en de communicatie is tot nu toe goed!
Kan alleen niet beslissen over de kleur, zwarte of zilveren beugels op een iridium grijs metallic?
Waar zou je voor gaan?

Discussion starter · #40 ·
Kijken naar de kettingsmering hierna. Heb een Scottoiler V-systeem geïnstalleerd op de oude XRV750, het had na 4 jaar problemen met de hoofdtankklep, gaf de olie niet vrij of vond een plas onder de motor. Heb een tweede set gekocht en dat werkte tot ik de motor verkocht.
Nu op zoek naar een E-systeem, het is prijzig!

21 - 40 of 140 Posts