Dus hier is de scoop. Ik heb rondgezocht en kan geen antwoord vinden in het forum. Ik probeer Apple Car Play op mijn motorfiets aan de praat te krijgen. 2021 Africa Twin Adventure Sport ES DCT. Softwareversie is 2.8. Ik had de afgelopen 6 jaar een iPhone 7 en die heeft me nooit in de steek gelaten. Ik probeerde hem op mijn motorfiets aan te sluiten en de tft zegt: “geen compatibel apparaat” nou ja, neem ik aan. Nou, ik kijk op de Apple-website en daar staat dat de 7 wel degelijk compatibel is met Car Play. Het volgende wat ik doe is mijn dochter haar iPhone 11 laten halen en we sluiten hem aan. Werkt perfect. Nou, een week later werkt mijn oplaadpoort niet meer op mijn telefoon. Ik denk dat het tijd is voor een upgrade. Ga vandaag naar de winkel, koop een nieuwe iPhone 13 pro max en raad eens? De motorfiets zegt nog steeds dat het apparaat niet compatibel is. Aggghhhhhhh. En nu? Suggesties van de brain trust hier? Apple-kabel wordt gebruikt, dezelfde kabel met alle 3 telefoons. * update. 3.1 software nu geïnstalleerd en werkt nog steeds niet.