Honda Africa Twin Forum banner

Nieuw lid wacht op mijn levering

1 reading
1.3K views 16 replies 12 participants last post by  New Adventure SC  
#1 Ā·
Hallo, nieuw op het forum en de Africa Twin (of een andere adventure bike), want ik wacht om in de volgende week een nieuwe adventure sport dct op te halen en kan niet wachten, als een kind met Kerstmis 😁. Ik kijk uit naar een paar trips in het Verenigd Koninkrijk, ik dacht dat Wales een goed begin zou zijn. Ik hoop in de nabije toekomst wat ideeën en kennis van het forum op te doen. Proost Andy

#3 Ā·
Geweldig!
Vraag me af waarom je moet wachten om de fiets op te halen? Is het proces daar anders of ??
In de meeste Amerikaanse winkels ben je ongeveer een uur bezig met verkoop en financiƫn, dan is het helemaal van jou. Meestal een proces van ƩƩn dag, tenzij het niet op de locatie is.

Bedankt
Dwayne

#4 Ā·
Geweldig!
Ik vraag me af waarom je moet wachten om de motor op te halen? Is het proces daar anders of ??
In de meeste Amerikaanse winkels ben je ongeveer een uur bezig met verkoop en financiƫn, dan is het helemaal van jou. Meestal een proces van ƩƩn dag, tenzij het niet op de locatie is.

Bedankt

Dwayne
Vaak heeft de dealer hier geen nieuwe motor op de vloer staan, vooral de duurdere, alleen demo-motoren. Dat betekent dat als je er een wilt, ze een bestelling plaatsen bij Honda UK en deze wordt geleverd, meestal binnen een paar dagen, maar dat kan afhangen van de dag waarop de normale levering plaatsvindt, dus als je het mist, moet je wachten tot de volgende week.

#6 Ā·
Jullie hebben gelijk, de dealer had alleen een demofiets. Hij zei dat de fiets er over een week zou zijn, maar ik heb wat extra's toegevoegd en hij zei dat het, afhankelijk van de beschikbaarheid, uiterlijk 25 maart zou zijn. Vorige week vrijdag besteld, dus prima voor mij (geeft me tijd om mijn poort breder te maken, want hij zou niet passen zoals hij is šŸ˜‚)