Mijn 2018 ATAS met iets meer dan 7.000 mijl ervoer vermogensverlies op de Interstate. Ik reed 780 mijl op een dag en de laatste 130 mijl in stappen van 10-15 mijl. Als ik naar de vluchtstrook reed, de motor even liet staan, misschien de tank opende, startte hij meteen weer en was hij goed voor 15 mijl en deed het dan weer. Ik bracht hem op 29 juni naar de dealer en het duurde 2,5 week voordat ze hem meenamen voor een lange rit van 20 mijl om het probleem te reproduceren (ze deden steeds ritten van 10 mijl en vertelden me dat alles in orde was). Dus toen ze daadwerkelijk deden wat ik oorspronkelijk had gevraagd, vonden ze vuil in de tank (voering?) en een kapotte brandstofpomp, ze stuurden foto's naar Honda USA en ze stemden ermee in om een nieuwe tank en brandstofpomp te sturen. Ga een week verder en de tank is gearriveerd maar geen brandstofpomp, toen de dealer Honda belde, kregen ze te horen dat er pas op zijn vroegst op 17 augustus een nieuwe pomp zou zijn. Ervan uitgaande dat dit klopt, zit ik bijna 2 maanden zonder de motor.
Ik heb een klacht ingediend bij de NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) omdat het niet veilig is om 75 mph op de linkerrijstrook te rijden en dan geen vermogen meer te hebben. Ik heb hier en op de FB Africa Twin Group-pagina gelezen dat andere mensen vergelijkbare brandstofproblemen ervaren. Als je dit ook hebt gehad, raad ik je aan om ook een klacht in te dienen als je in de VS woont. Honda vertelde mijn dealer dat ze bij hun eerste telefoontje van geen brandstofproblemen wisten. Ik vind het BS en daarom hebben ze geen pompen op voorraad. Als er genoeg klachten worden ingediend, moet Honda het probleem mogelijk officieel aanpakken.
Ik heb een klacht ingediend bij de NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) omdat het niet veilig is om 75 mph op de linkerrijstrook te rijden en dan geen vermogen meer te hebben. Ik heb hier en op de FB Africa Twin Group-pagina gelezen dat andere mensen vergelijkbare brandstofproblemen ervaren. Als je dit ook hebt gehad, raad ik je aan om ook een klacht in te dienen als je in de VS woont. Honda vertelde mijn dealer dat ze bij hun eerste telefoontje van geen brandstofproblemen wisten. Ik vind het BS en daarom hebben ze geen pompen op voorraad. Als er genoeg klachten worden ingediend, moet Honda het probleem mogelijk officieel aanpakken.