Hallo mensen. Een paar dagen geleden kocht ik een gloednieuwe 2025 Africa Twin Manual Standard met 0 mijl, of zo lijkt het. Kort nadat ik hem had opgehaald bij de Honda-dealer in mijn land, merkte ik dat het stuur te ver naar links gekanteld staat, wat erg vervelend is. Toen, op mijn tweede dag in de stad, tijdens het schakelen, in de tweede versnelling, toen ik de koppeling indrukte, sloeg de motor plotseling af! Ik moest hem opnieuw starten met het verkeer achter me. Na een paar minuten stationair draaien hoorde ik een lichte misfire. Een paar uur later begon ik een klikkend geluid te horen van de koppelingshendel of de stuurpen, elke keer als ik de koppeling indrukte. Ik hoor hetzelfde geluid als ik het gas loslaat. Het klikt de hele tijd en het is irritant. Ik hoor dit vervelende geluid niet op een van mijn andere motoren. Het maakt ook een vreemd geluid in het motorcompartiment elke keer als ik de koppeling indruk. (Bekijk de video)
En ten slotte, bijna altijd als ik de motor start, slaat hij vanzelf af; ik moet hem twee keer starten. Ik ben erg overstuur en teleurgesteld. Mijn vorige tweedehands 2017 AT had geen van deze problemen. Ik ga mijn motor naar de dealer brengen, maar ik betwijfel of ze mijn problemen zullen oplossen, aangezien deze dealer geen erg goede reputatie heeft. Helaas is het de enige Honda-dealer in mijn land. Ernstig verkeerd uitgelijnd stuur