Honda Africa Twin Forum banner

USB type c

13K views 22 replies 6 participants last post by  Localidiot  
#1 ·
Welke kabel gebruiken jullie om een Android-telefoon op Android Auto aan te sluiten? Ik heb problemen om er een te vinden die onder de USB-klep past.

#2 ·
Welke kabel gebruiken jullie om een Android-telefoon aan Android Auto te verbinden? Ik heb problemen met het vinden van een kabel die onder de USB-cover past.
Ik heb geen Android Auto op mijn motor, maar ik ben wel tevreden met JSAUX-kabels om mijn telefoon opgeladen te houden tijdens het rijden. De connector is niet overdreven groot, de kwaliteit van de kabel is erg goed. Ik heb geen problemen om ze op elke hoes te passen die ik heb gebruikt, maar ik kan natuurlijk niet eerst over de USB-cover op je motor spreken. Anker is ook een ander betrouwbaar merk, met name hun dubbel gevlochten kabels.

Als het probleem is dat hij te ver uitsteekt (ik ben helaas niet bekend met de cover of het probleem), dan zou een 90-graden USB-C-kabel zoals Ugreen 90 graden kabel misschien beter werken.

#5 ·
Bedankt voor de info. Ik zie dat ik domweg in wielen en banden heb gepost. Misschien zal mijn gebruikersnaam helpen verklaren waarom...
Hah. Ik zal het verplaatsen, het zal waarschijnlijk een betere reactie krijgen in het juiste forum.

Ik heb nagedacht over de CableCreation-snoeren omdat ze zo'n korte connector hebben, maar ik had gehoopt dat ze in een langere lengte zouden komen. Helaas is 0,4 ft (5") het. Ze hebben hun toepassingen, zoals het aansluiten van een smartphone en een externe batterij, maar niet veel anders.

Image

#14 ·
Het probleem met de usb-aansluiting op onze motorfietsen is dat hoewel de usb geen grote kop heeft, het rubber niet sluit zonder de kabel te forceren. Omdat elke 90 graden kabel verticaal wordt geplaatst, komt hij er niet meer in. Ik ben van mening dat als de aansluiting horizontaal zou zijn, het veel gemakkelijker zou zijn om de kabel te draaien zonder dat deze wordt samengeknepen, waardoor de levensduur wordt verkort.

#15 ·
Het probleem met de usb-aansluiting op onze motorfietsen is dat hoewel de usb geen grote kop heeft, het rubber niet sluit zonder de kabel te forceren. Omdat elke 90 graden kabel verticaal wordt geplaatst, komt hij er niet meer in. Ik ben van mening dat als de aansluiting horizontaal zou zijn, het veel gemakkelijker zou zijn om de kabel te draaien zonder dat deze wordt samengeknepen, waardoor de levensduur wordt verkort.
Bedankt voor de verduidelijking. Ik moet echt naar de dealer gaan en het zelf bekijken om het probleem beter te begrijpen. Er zijn wel lintkabels, maar ik weet niet zeker of die duurzaam genoeg zouden zijn of het probleem ĂĽberhaupt zouden oplossen.

#21 ·
Altijd veel geluk gehad met Amazon Basics-kabels.
Heb je dat? Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik kocht ze vroeger omdat de prijs echt redelijk was, maar er zijn er te veel bij mij uitgevallen. Ik ben denk ik ruw met kabels :(

#23 ·
Dat is wat ik nu gebruik en ik moest veel plastic wegsnijden zodat de hoes zou sluiten.

Een vriend maakt kabels, hij heeft er een gemaakt die geweldig past, maar alleen om op te laden. Hij heeft problemen met het vinden van een USB 3-uiteinde om ons allemaal kabels te maken die werken en perfect afdichten. Als hij het juiste kabel produceert, zullen jullie het natuurlijk als eersten weten, na mij.