Honda Africa Twin Forum banner
21 - 27 of 27 Posts
Heb je iets aan de motorfiets hoeven te snijden? Zoals in de rubbers?
de motorfiets is onaangetast, ik heb de dongle gewoon in de socket gestoken nadat ik de plastic behuizing had verwijderd (met de plastic behuizing werkte hij waarschijnlijk niet goed omdat hij de volledige diepte van de socket niet kon bereiken)

Kan iemand een draadloze Apple CarPlay dongle aanbevelen die werkt?

Ik heb er een paar van Amazon en Ebay gehad, maar ze waren een beetje wisselvallig. Eén werkte, maar was een beetje traag en had krakend geluid en de Carlinkit mini ultra werkt helemaal niet op de motor, maar werkt prima in mijn auto.

Groeten.(y)
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Ik gebruik deze van Amazon met iPhone 16 Pro Max en Cardo Packtalk Edge. Erg blij mee.
Image

Image

de fiets is onaangeroerd, ik heb de dongle net in de aansluiting gestoken nadat ik de plastic behuizing had verwijderd (met de plastic behuizing werkte hij waarschijnlijk niet goed omdat hij de volledige diepte van de aansluiting niet kon bereiken)
Ik heb voor deze gekozen na het lezen van Alessandro's bericht erover en het werkt beter dan de Quadlock die ik vorig jaar kocht en geen draad en grote dongle om te verbergen, maakt sneller verbinding en werkt tot nu toe elke keer. Apple Car Play werkt ook zonder mijn Cardo-systeem te gebruiken, wat een verrassing was. Super blij ermee.

21 - 27 of 27 Posts